• 021-44299674
  • تهران, ستارخان, خیابان سازمان آب, پلاک 252 واحد 5
  • شنبه تا پنج شنبه: 8صبح - 16:30عصر

نرم افزار مالی و اداری متناسب با کسب و کار خود را چگونه انتخاب کنیم؟

نرم افزار مالی و اداری متناسب با کسب و کار خود را چگونه انتخاب کنیم؟

احتمالا زمانی که برای خرید انتخاب نرم افزار مالی و اداری اقدام میکنید ، دچار مشکلاتی از قبیل  ( آیا این برنامه نیاز های من برای اداره کسب و کار را رعایت میکند ؟ آیا با بودجه من نرم افزاری که تهیه میکنم قابلیت های کافی برای اداره کسب و کار من را دارد ؟ و … )  برای انتخاب بهترین برنامه حسابداری مواجه میشوید ، در این مقاله به شما کمک میکنیم تا با رعایت چند مورد ضروری در انتخاب نرم افزار مالی و اداری بتوانید بهترین برنامه حسابداری را برای کسب و کار خودتان انتخاب کنید .

نرم افزار مالی و اداری

مورد اول : نرم افزار متناسب با بودجه شما :

نرم افزار مالی و اداری زیادی در سراسر اینترنت وجود دارد که هر کدام با هزینه ای متفاوتی قابل تهیه می باشد اما دلیل این تفاوت قیمت ها امکاناتی است که در این برنامه ها لحاظ شده است ، نرم افزارهای مالی و اداری به طور معمول کارایی مشابه بهم را ارائه می دهند اما گاها برخی از این برنامه ها با سیاست خرید اولیه و دادن امکانات محدود شما را مجبور به پرداخت شارژهای ماهیانه یا سالیانه میکنند که در برخی موارد هزینه این شارژها بسیار زیاد میشود ، ضمنا مراقب هزینه های پنهان یا اضافی برای راه اندازی سیستم ، خدمات مشتری ، ایجاد فاکتور ، ذخیره سازی داده ها و … باشید در برخی موارد شرکت های ارائه نرم افزار مالی و اداری این موارد را به صورت آپشن در اختیار خریدار قرار میدهند . اما راه حل و رفع این مشکل و مواجه نشدن با این قبیل شرکت ها و برنامه ها رفتن به سراغ نرم افزارهایی است که به شما نسخه اولیه رایگان را برای بررسی امکانات نرم افزار مالی و اداری مد نظرتان می دهد . در شرکت ما یعنی افرا سیستم میهن این افتخار را داریم تا با ارائه نسخه رایگان و بدون محدودیت برای تصمیم گیری راحت تر شما در خدمت شما بزرگواران باشیم ، جهت درخواست رایگان برنامه کافیست کلیک بفرمایید.

مورد دوم : بسته به کسب و کار خود و نیازهای خودتان برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید :

در بسیاری از موارد بیشتر افراد به دنبال نرم افزارهای عظیم و بزرگ مالیاتی نیستند و تنها به دنبال نرم افزار مالی و اداری هستند که بتواند نیازهای آن ها در کسب و کار کوچکشان اداره کند و با این دید نادرست که باید برنامه کاملا تمامی موارد را پوشش دهد اقدام به خرید نامناسب نرم افزار میکنند چرا که نرم افزار مالی و اداری بزرگ و جامع برای سازمان های بزرگ نیازمند نیروی حسابدار حرفه ای می باشد اگر در زمینه حسابداری تخصص و دانش خاصی را ندارید و صرفا به دنبال مدیریت درآمد کسب و کار کوچک خود هستید به سراغ نرم افزار های بزرگ نروید تیم بزرگ افرا سیستم میهن گام به گام از ابتدای مسیر در کنار شما می باشد تا با ارائه راهکارهای صحیح شما را به خرید نرم افزار مالی و اداری مناسبتان راهنمایی کند تنها کافیست با شماره زیر تماس بگیرید تا از مشاوره حرفه ای کارشناسان ما بهره مند گردید .
شماره تماس افرا سیستم میهن : 44299674 – 021 کارشناسان ما از شنبه تا پنج شنبه طی ساعات 8 صبح تا 30 : 16 آماده ارائه راهکار و مشاوره برای انتخاب نرم افزار مالی و اداری مناسب کسب و کار شما در خدمت هستند .

نرم افزار مالی و اداری

مورد سوم : ویژگی های ضروری نرم افزار مالی و اداری منتخب خود را بررسی کنید :

 

برخی از ویژگی ها در نرم افزار مالی و اداری به جهت مدیریت صحیح درآمد ضروری می باشد که به طور معمول در بیشتر نرم افزارهای مالی و اداری رایج میباشد که این موارد شامل :

سهولت استفاده از برنامه و کاربر پسند بودن آن :

در دنیای طراحی نرم افزار ها یکی از موارد بسیار مهم از نظر برنامه نویسان سهولت استفاده کاربر از برنامه مورد نظر می باشد که به عنوان تجربه کاربری از آن یاد می شود حال اگر این بخش به صورت تخصصی  و از دیدگاه صحیح آن رعایت نگردد موجب میشود کاربر ( حتی با وجود آپشن های زیاد یک نرم افزار مالی و اداری ) نتواند استفاده های ساده از برنامه را انجام دهد در شرکت افرا سیستم میهن دیدگاه ویژه ای برای این بخش داشتیم  تا علاوه بر سهولت استفاده کاربر از برنامه در صورت مشکل یا آشنا نبودن به محیط نرم افزار مالی و اداری میتوانید از پشتیبانی قدرتمند شرکت افرا سیستم میهن کمک بگیرید ، نیروهای ما در بخش پشتیبانی آماده ارائه خدمات و راه کار به مشتریان بزرگوار ما هستند .

تضمین امنیت اطلاعات مالی :

اگر در اینترنت به دنبال نرم افزار مالی و اداری رایگان را جستجو کرده باشید احتمالا با برخی برنامه های زبان انگلیسی یا در برخی موارد زبان فارسی رایگان در این حوزه مواجه می شوید اما به هیچ عنوان نباید از این برنامه های در کسب و کار خودتان استفاده کنید دلیل آن بسیار شفاف و واضح است ، هیچ توسعه دهنده نرم افزاری زمان خود را برای توسعه یا طراحی خود به صورت رایگان نمی گذارد پس مطمئن باشید اطلاعات مالی کسب و کار شما که جزو مهمترین اطلاعات هر کسب و کار می باشد با استفاده از این برنامه ها در امان نخواهد بود ، علاوه بر اینکه اطلاعات مالی شما را به راحتی دسترسی پیدا میکنند در برخی موارد حتی موجب سو استفاده از دیتای مشتریانی می شود که شما در برنامه قرار دادید می شود و مسئولیت کامل این امر برعهده استفاده کننده برنامه می باشد ، پس در صورت بروز مشکل برای کسب و کار خودتان یا مشتریان شما از طریق برنامه رایگان نرم افزار مالی و اداری باید در قبال مشتریان به صورت قانونی پاسخگو باشید .

در شرکت ما یعنی افرا سیستم میهن با توجه به حضور تیم اختصاصی برنامه نویسان حرفه ای تمامی موارد امنیتی چک میگردد و تمامی راه های نفوذ به برنامه های ما بسته می شود پس با خیال راحت میتوانید دیتا و اطالاعات ضروری کسب و کار خودتان را در برنامه نگهداری کنید و به صورت دائمی به آن دسترسی داشته باشید. در ضمن تیم پشتیبانی حرفه ای ما گام به گام در کنار شما خواهد بود تا در صورت بروز مشکل فنی یا امنیتی سریعا به رفع مشکل اقدام کند ، همچنین با توجه به سابقه کاری ما در طی سال ها و همکاری با سازمان های بزرگ تا به امروز مفتخر بوده ایم که حتی یک در مورد هم ، هیچ یک از مشتریان ما با مشکل امنیتی مواجه نشده اند .

قابلیت توسعه همزمان با رشد کسب و کار : در بالا ذکر کردیم که اگر کسب و کار کوچکی دارید به دنبال برنامه ای باشید که نیاز به دانش تخصصی در این زمینه برای مدیریت مالی کسب و کار را نداشته باشد ؛ حال اگر یک سازمان کوچک ابتدای امر با این روند به پیش برود در آینده با رشد سازمان نیاز به تغییر نرم افزار مالی و حسابداری خود دارد ؟

به طور معمول این اتفاق برای این کسب و کارها رخ می دهد و مشکل اساسی از جایی رقم میخورد که همزمان با رشد سازمان نرم افزار مالی و اداری قبلی قابلیت توسعه را ندارد و مجبور به تغییر نرم افزار میشوند که باعث از بین رفتن دیتا و اطلاعات مهم قبلی مالی و اداری سازمان می گردد ، این امر میتواند برای سازمان یک فاجعه به تمام عیار باشد ! در نتیجه ما در افرا سیستم میهن بر آن شدیم تا برنامه ای را در خدمت شما بزرگواران قرار دهیم که با آموزش های داخل سایت افرا سیستم میهن و کانال ما در سایت آپارات به راحتی در ابتدای امر شروع به استفاده صحیح از برنامه کنید و دیگر نگرانی بابت تغییر نرم افزار همزمان با رشد سیستم نداشته باشید چرا که در طراحی نرم افزار مالی و اداری افرا سیستم میهن این طراحی به شکلی انجام شده است که از یک شخص بدون تجربه و دانش قبلی بتواند به راحتی بیزینس و کسب و کار کوچک خود را مدیریت کند و در عین حال یک حسابدار حرفه ای و متخصص بتواند کلیه اقدامات مالی و اداری یک سازمان بزرگ را مدیریت کند . کافیست آموزش های ما را دنبال کنید و در صورت مشکل با پشتیبانی در تماس باشید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند .

نرم افزار مالی و اداری

مورد چهارم : پشتیبانی حرفه ای :

در تمامی برنامه ها هر چقدر هم که تجربه کاربری و رابط کاربری بهینه باشد مواردی برای کاربر پیش می آید که مختص به همان نرم افزار مالی و اداری تولید شده است ، در این زمان ضرورت داشتن یک تیم پشتیبانی حرفه ای حس می شود که مشکل شما را در لحظه برطرف کند تا باعث بروز مشکل در کارهای مالی و اداری نگردد . به همین امر تیم پشتیبانی شرکت افرا سیستم میهن لحظه به لحظه در کنار شما خواهد بود تا از طریق روش های ارتباطی متنوع قرار داده شده برای سهولت کاربران بتواند در اسرع وقت باعث رفع چالش های بوجود آمده در برنامه و یا نحوه استفاده از آن گردد . این موارد شامل 5 شماره تماس ، ایمیل ، فکس ، شماره واتساپ و شماره تلگرام میگردد .

جمع بندی نهایی : با رعایت موارد فوق در انتخاب نرم افزار مالی و اداری مناسب کسب و کار خودتان تا حد بسیاری از بوجود آمدن مشکلات و چالش های ناگهانی جلوگیری میکنید اما اگر تخصصی در این زمینه ندارید و به دنبال یک نرم افزار مالی و اداری بهینه و با هزینه مناسب و پشتیبانی حرفه ای و امنیت تضمین شده می گردید ما در شرکت افرا سیستم میهن با سابقه کاری چندین ساله و بهینه سازی تمامی موارد فوق سعی نموده ایم خیال شما را از مدیریت مالی و اداری کسب و کارتان راحت کنیم و تمامی چالش های نرم افزار های ایرانی و خارجی بررسی کنیم و رفع نماییم تا بهینه ترین نرم افزار را در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم ، در صورت تمایل به استفاده از نرم افزار مالی و اداری افرا سیستم میهن تنها کافیست با ما در از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در تماس باشید.​

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0