• 021-44299674
  • تهران, ستارخان, خیابان سازمان آب, پلاک 252 واحد 5
  • شنبه تا پنج شنبه: 8صبح - 16:30عصر

نرم افزار تدارکات داخلی

نرم افزار تدارکات داخلی

نرم افزار خرید و تدارکات یک سامانه جهت ثبت و ردیابی فرایند خرید به صورت سیستمی بر اساس فرم های استاندارد می باشد. این نرم افزار یکی از ابزارهای حیاتی کسب‌وکارها، به‌خصوص کسب‌وکارهای تولیدی است. هدف اصلی این نرم افزار کمک به کسب و کار‌ها و اثربخشی همیشگی و مؤثر آن‌ها، در برنامه ریزی مناسب و دقیق فرایند تهیه مواد اولیه، کالاها و درخواست‌های سازمانی می باشد. بخش های اصلی این نرم افزار ثبت و مدیریت انواع درخواست خرید کالا و خدمت و همچنین اطلاعات خرید شامل استعلام، پیش‌‌فاکتور، فاکتور، ارسال به انبار و … می باشد.

این سیستم بصورت استاندارد دارای پیش نیازهایی می باشد :

  • سیستم انبار (دریافت اطلاعات کالا ، موجودی انبار ، امکان رسید انبار بر اساس برگه ارسال تدارکات )
  • سیستم حسابداری (اطلاعات اشخاص و شرکتها – )
  • اختیاری – سیستم خزانه داری (ثبت پرداختهای خرید در تنخواه )

آشنایی با نرم افزار تدارکات افر

سیستم تدارکات افرا شامل 3 قسمت می باشد
1-اطلاعات اولیه (معرفی فروشندگان ، گروهبندی کالا و فروشندگان ، معرفی پرسنل بازرگانی )
2-عملیاتهای تدارکات از سفارش تا تهیه اقلام و رسید در سیستم انبار
3-گزارشات

  • اطلاعات اولیه (معرفی فروشندگان ، گروهبندی کالا و فروشندگان ، معرفی پرسنل بازرگانی )
    در این سیستم شما میتوانید فروشندگان را تعریف و حوزه فعالیت آنها را مشخص کنید تا برای تهیه اقلام درخواستها اشتباهی صورت نگیرد .
    همچنین شما با گروه بندی کالا و فروشندگان نیز میتوانید از بهم ریختگی اطلاعات در حجم بالا جلوگیری کرده و انجام عملیاتها طبق این گروهبندی ها را آسان نمائید .
    تعریف پرسنل بازرگانی امکان پیگیری سفارشات از پرسنل مربوطه را آسان تر می نماید .
    معرفی خدمات ، گروه بندی خدمات و تعیین مشتریان مربوط به خدمات نیز از امکانات سیستم می باشد .
    در صورت افزودن امکان پیمانکاران : معرفی پیمانکاران ، خدمات و نرخ پیمانکار
  • عملیاتهای تدارکات از سفارش تا تهیه اقلام و رسید در سیستم انبار
    سیستم تدارکات در دو بخش کالا و خدمات قابل اجرا می باشد و دارای فرمهای یکسان می باشد تنها با این تفاوت که خدمات به برگه ارسال نمیرسد .
    در این سیستم بنا به نیاز خریدار میتوان برای خرید و تهیه اقلام از چند طریق اقدام کرد که میتواند یکی از حالات ذیل باشد
    لینک با سیستم انبار : درخواست کالا از سیستم انبار » درخواست تامین تدارکات » تهیه استعلام یا مزایده » دستور خرید » برگه ارسال » رسید موقت انبار » رسید خرید انبار
    مجزا از سیستم انبار : درخواست تامین تدارکات » تهیه استعلام یا مزایده » دستور خرید » برگه ارسال
    امکان تعریف قرارداد فروشندگان ، مشخصات ریالی قرارداد ، شرایط و مراحل ارسال و ثبت دریافت کالا بر اساس قرارداد نیز از امکانات سیستم می باشد
    در استعلام ها می توان علاوه بر جزئیات استعلام ، تصویر فایل استعلام را نیز در سیستم ثبت نمود .
    ارائه گزارش صورتجلسه استعلام این امکان را به کاربران می دهد تا در یک فرم بتوانند اطلاعات مقایسه قیمت مشتریان را مشاهده نمایند .
    در صورت افزودن امکان پیمانکاران : ثبت صورتحساب و تولیدات پیمانکارها
  • گزارشات
    گزارشات این سیستم نیز شامل یکسری گزارشات آماده شامل گزارشات سفارشات و وضعیت سفارشات ، فروشندگان و ارزیابی آنها ، گزارشات آماری و مقایسه ای و سایر گزارشات قابل طراحی می باشد
    گزارش وضعیت سفارشات / قرارداد ها شامل مقدار سفارش ، مقدار خریداری شده و مقدار رسید شده
    گزارش استعلامات ، سابقه خرید ، سفارشات در راه ، گزارش خرید های کارشناسان تدارکات و ….
فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0