• 021-44299674
  • تهران, ستارخان, خیابان سازمان آب, پلاک 252 واحد 5
  • شنبه تا پنج شنبه: 8صبح - 16:30عصر

گردش کار گسترده

در نرم افزار مالی با توجه به گستردگی فرمها و امور محوله به کاربران ، همیشه این نیاز بوده تا بتوان این امور را در قالب WorkFlow و گردش کارهای معین تعریف و پیگیری نمود.
گاه قصد انتقال کار ، انجام ادامه آن توسط کاربر دیگر و گاه مراحل اداری مربوط به یک عملیات می باشد مانند مراحل اداری تائید فاکتور.
اگر بخواهیم این مراحل را با تلفن و نامه های اداری پیگیری کنیم ، نیاز به زمان و دقت بالا دارد در حالی که در افرا با انتقال کار شما می توانید هر زمان ، موضوع مربوطه را پیگیری آسان نمائید.
نرم افزار افرا امکان گردش کار را در فرم ها و گزارشات پیش بینی نموده است. این گردش کار میتواند بصورت تک و یا تعیین شده باشد.
در واقع شما در سیستم افرا میتوانید هر فرمی را به کاربران انتقال دهید و مراحل دیگر را پیگیری نمائید.

در این تصویر ملاحظه میکنید که بالای سمت چپ فرم ، امکان انتقال به کاربر دیگر وجود دارد.
در پنجره نمایش داده شده انتخاب گردش کار و یا دریافت کننده مجزا وجود دارد.
توضیحات ارسال و حتی پیگیری کننده نیز برای هر انتقالی وجود دارد تا بتوانید شخصی را پیگیر این ارجاع قرار دهید.
این ارجاع تنها مربوط به فرم ها نمی باشد و شما می توانید تمام فرمهای گزارشی یا اسناد چاپی که نیاز به مراحل اداری دارد را از طریق این فرم انتقال دهید.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0