• 021-44299674
  • تهران, ستارخان, خیابان سازمان آب, پلاک 252 واحد 5
  • شنبه تا پنج شنبه: 8صبح - 16:30عصر

استخدام کارآموز حسابداری

استخدام کارآموز حسابداری

شرکت افرا سیستم میهن در راستای جذب و ارتقای کاربران نرم افزار حسابداری اقدام به فراخوان جذب کارآموز حسابداری با انگیزه و علاقه‌مند به یادگیری و پیشرفت نموده است. این فراخوان جهت استخدام کارآموز حسابداری در بخش های آموزش ، راه اندازی و پشتیبانی آنلاین نرم افزار بصورت پاره وقت و تمام وقت می باشد.

در شرکت افرا سیستم میهن فرصتی برای شروع کارآموزی در بخش حسابداری ، با توجه به شرایط بازار کار و نیاز فعالان تجاری می باشد. حجم گسترده شرکت های طرف قرارداد شرکت و تنوع نرم افزار های قابل ارائه توسط این شرکت، میتواند بستر مناسبی برای علاقه مندان فعالیت در زمینه حسابداری باشد.

شرایط مورد نیاز: دانشجوی رشته حسابداری یا مالی- آشنایی با مفاهیم حسابداری پایه- – مسئولیت‌پذیری و دقت در انجام وظایف- توانایی کار تیمی و ارتباط موثر با همکاران

وظایف کارآموز: آموزش و درک صحیح بخش های مختلف نرم افزار حسابداری افرا سیستم میهن و ارائه آن به مشتریان مجموعه در قالب آموزش و پشتیبانی. همچنین کارآموزان باید تعهد اخلاقی به آموزش ها داشته و قراردادی در خصوص وفاداری به مجموعه به مدت سه سال امضا نمایند.

حقوق کارآموزان پس از یک هفته آموزش و تست اولیه خدمات، بصورت ساعتی تعیین خواهد شد و پس از تسلط کارآموز بر حداقل 3 نرم افزار، حداقل حقوق وزارت کار برقرار خواهد شد. سایر افزایش های حقوق پس از فراگیری سایر بخش های نرم افزار و پس از تست تعیین خواهد شد.

متقاضیان لطفا رزومه های خود را به آدرس ایمیل شرکت به آدرس  info@afrasysco.ir ارسال نمایند