برای‌یک سیستم حسابداری این‌نیاز همیشه بااهمیت بوده‌که بتوان‌برای عملیاتهای‌مالی، مستندات مربوطه‌را در سیستم قرار.داد تا بتوان در.نیازهای آینده مورد استفاده قرار بگیرد.

نرم‌افزار افرا این امکان‌را فراهم کرده‌است تا.بتوان در تمامی فرمها، دسته‌بندی متنوع آرشیو الکترونیکی تعریف نمود و در هر دسته ، اقدام به ثبت پیوست نمود .

در این تصویر امکان تعریف انواع دسته بندی پیوست وجود دارد مثلا در سند حسابداری ، دسته بندی مستندات سند ، امضاها ، نامه ها و .. را می توان تعریف نمود .
ثبت آرشیو نیز بصورت تکی و گروهی امکان پذیر می باشد .
همچنین با ورود به هر لیستی ، شما میتواند وضعیت پیوست برای هر ردیف را مشاهده نمائید . این گزینه کمک می کند اگر سند حسابداری بدون پیوست باشد را مشاهده نمائید .
در انتها سیستم امکان دریافت تمامی پیوست های ثبت شده را بصورت گروهی می دهد .

البته شاید در نگاه اول ، ثبت پیوست ها ، نگرانی افزایش حجم بانک اطلاعاتی و سنگین شدن فرم ها را داشته باشد . اما پیوست های ثبت شده در فایل مجزائی از اطلاعات اصلی مالی نگهداری می شود .

همچنین با امکان فشرده سازی ، حجم فایلها افزایش بالائی ندارد .

نوشتن نظر