محصولات

بسته نرم افزاری خدماتی (شرکتی)

بسته نرم افزاری (E R P) خدماتی ( شرکتی) نرم افزار حسابداری شرکتی مناسب برای کسب و کارهای شرکتی است که نیاز به گزارش‌های پیشرفته دارند.
نیاز به نرم افزار حسابداری در یک مجموعه خدماتی (شرکت) طبیعتاً متفاوت از نیاز به نرم افزار در یک فروشگاه یا کارخانه است. گروه نرم افزاری افرا سیستم میهن برای کاربردهای متفاوت نرم افزارهای مختلف تولید کرده است.

نرم‌افزار حسابداری شرکتی پیشرفته به شما امکان مدیریت دقیقی بر امور مالی و حسابداری می‌دهد، به‌نحوی که امکان استفاده هم‌زمان از فرم امور مالی اتوماتیک به منظور ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به منظور ثبت سندهای حرفه‌ای و مرکب را خواهید داشت.

با استفـاده از امکـان مـدیریت اسناد می‌توان برای ثبت اسناد حسـابداری سطح دسترسی ایجـاد و نیز اسناد را به‌صورت دائم یا موقت ثبت‌ فرمایید.

علاوه برمطالب ذکر‌‌شده به شما امکان می دهد تا با بهره‌گیری از حرفه‌ای‌ترین امکانات حسابداری بتوانید بهترین و کامل‌ترین گزارش‌ها مدنظر مدیر حسابداری شرکت خود را تأمین‌ کنید.

امکانات:
امکان نمایش سود هر کالا
امکان نمایش سود هر فاکتورامکان نمایش سود هر طرف حساب,تیپ قیمت ,دسته بندی مشتری ها, خروجی با پسوندهای مختلف, پرداخت به و دریافت از, اطلاعات نموداری جهت ارزیابی سیستم و فروش, زارش از گردش کالای طی دوره و کاردکس ریالی ,گزارش از ترازهای آزمایشی ۶ و ۸ ستونی, گزارش از مرور حساب ها, , امکان مغایرت گیری از کلیه سرفصل ها,راس چک, پرینت چک

بسته نرم افزاری تولیدی (کارخانه)
بسته تولیدی شرکت افراسیستم مخصوص شرکت هائی می باشد که دارای فرایند تولید هستند می باشد.

عمده موضوعات شرکت های تولیدی ثبت ونگهداری اطلاعات تولید کالاها ،خرید و مصرف مواد ،اطلاعات فروش کالا ها و ثبت ونگهداری هزینه ها می باشد .با توجه به بهای قیمت تمام شده بای شرکت های تولیدی فنیاز به ثبت هزینه ها به صورت مراکز هزینه دغدغه بزرگی می باشد که سیستم افرا می تواند با ثبت و نگهداری هزینه های صورتت تخلیه مراکز هزینه این امکان را برای حسابداری صنعتی فراهم می کند تا هر زمانی بتواند هزینه مراکز تولیدی و غیر تولیدی را مشاهده نماید.

پکیج تولیدی افرا شامل:

حسابداری، انبار، سیستم تولید،فروش، دارائی ثابت و حقوق دستمزد و بهای تمام شده می باشد.

سیستم حسابداری برای افرا با امکان چند سطحی بودن، نیاز نگهداری اطلاعات تا هزینه در مراکز هزینه را به خوبی تامین می نماید.

سیستم انبار با ثبت و نگهداری اطلاعات مواد ،نیمه ساخته ها، محصولات بطور کامل فرایند کالا را در این شرکت ها پوشش می دهد.

سیستم تولید افرا می تواند سفارشات تولید را از ابتدا تا انتهای تولید نیمه ساخته و محصول ،ثبت و کنترل می نماید.

سیستم فروش اطلاعات مربوط به مشتریان،کالا های فروخته شده و عودت شده و گزارشات فروش و قانونی را تامین می نماید.

سیستم دارائی ثابت ،نگهداری اطلاعات اموال و تغییرات اعمال شده بررسی دارائی ها و محاسبه استهلاک دارائی ها را انجام می دهد.

سیستم حقوق دستمزد با ثبت و نگهداری اطلاعات پرسنل و ثبت هزینه های حقوق در مراکز هزینه ،دغدغه هزینه دستمزد در شرکت های تولیدی را به خوبی پوشش می دهد.

سیستم بهای تمام شده یا دریافت اطلاعات BOM،تولید،هزینه ها و زمان سنجی ها می تواند بهای تمام شده کالاها را محاسبه و ثبت نماید.

سایر نرم افزار ها مانند تدارکات و بودجه بندی می تواند بصورت اختیاری توسط این شرکت ها خریداری گردد.

بسته نرم افزاری ویژه بازرگانی و تجارت

کدام زیرسیستم‌های افرا برای شرکت­‌های بازرگانی مناسب است؟
بسته بازرگانی افرا (ست تجاری) شامل ۴ سیستم “حسابداری، خزانه‌داری، خرید وفروش و انبار” می‌باشد که تامین‌کننده نیازهای اولیه شرکت‌ها و موسسات بازرگانی است. این چهار سیستم به عنوان سیستم‌­های پایه در نظر گرفته می‌­شوند، ولی با توجه به نوع فعالیت شرکت (بازرگانی داخلی، خارجی، توزیع و…) و نیاز کاربر می­‌توانند توسط زیرسیستم‌­های اختیاری دیگری تکمیل شوند (مانند سفارشات خارجی، توزیع، خدمات پس از فروش، اشانتیون، اموال و دارایی­‌های ثابت و …).

از مزایای کلی این بسته بازرگانی می­‌توان به امکانات عمومی آن اشاره کرد. در هر نسخه می‌­توان چندین شرکت با پایگاه‌‌ داده‌های مجزا تعریف کرد که برای شرکت‌­های هلدینگ و موسساتی­ که شعب متعدد دارند، بسیار حائز اهمیت است.

سرفصل­‌های حسابداری (کدینگ حساب‌ها) در هفت سطح کل، معین، تفصیلی و چهار سطح تفصیلی شناور قابل تعریف هستند. ضمن اینکه دو سطح دیگر تحت عنوان مرکز هزینه و پروژه نیز می‌توانند به عنوان مکمل این سطوح در سراسر سیستم مورد استفاده قرار گیرند.

سیستم حسابداری: این سیستم شامل تمامی رویه‌ها و گزارشات استاندارد مالی و حسابداری می­باشد. در این سیستم می‌توان کلیه عملیات و تراکنش‌­های مالی و سندهای حسابداری را ایجاد، مشاهده و مدیریت کرد. گزارش­‌های مالی استاندارد از قبیل دفاتر روزنامه، دفاتر حساب در سطوح مختلف، تراز آزمایشی، ترازنامه و سود و زیان) در هر لحظه قابل استفاده هستند. به‌علاوه، امکانات مربوط به بستن حساب‌­ها و انتقال مانده‌ها به دوره­ی مالی بعد (از طریق سندهای اختتامیه و افتتاحیه) و گزارش­های مدیریتی تعریف شده در سیستم که شامل گزارش­‌های مقایسه­‌ای، نموداری و تحلیلی می­شود، نیز در دسترس کاربران می‌باشد.

در بخش امکانات عمومی، تعریف کاربران، گروه‌ها و دسترسی­‌های مربوطه را داریم و می­‌توانیم روی همه فرم‌­ها و یکایک عملیات هر فرم به طور جداگانه دسترسی ایجاد کنیم. همچنین امکان تعریف شرکت­‌ها و انجام تنظیمات محیطی نیز در این بخش وجود دارد.

سیستم خزانه­‌داری: این سیستم کنترل و مدیریت کلیه فرم­‌ها و رویه‌های مربوط به بخش خزانه‌داری یک موسسه از قبیل دریافت و پرداخت چک‌ها و وجوه نقد، کنترل وضعیت بانک‌ها، مدیریت تنخواه‌ها و معاملات اقساطی را به عهده دارد. در این سیستم چک­های دریافتی و پرداختی موسسه وعملیات مختلف مربوط به آنها از قبیل به جریان گذاشتن، وصول، واگذاری، برگشت و بلااقدام کردن را می‌توان مدیریت نمود. همچنین گزارش‌­های کاربردی از جمله گزارش منابع و مصارف، وضعیت بانک‌­ها و صورت مغایرت بانکی را می‌­توان مشاهده کرد. عملیات دریافت و پرداخت وجوه نقد و چک­‌ها در سیستم خزانه‌داری، با سیستم حسابداری و سیستم خرید و فروش مستقیما در ارتباط است. به این معنی که برای کلیه عملیات خزانه‌داری، ثبت‌­های مالی متناظر به صورت خودکار در سیستم حسابداری ایجاد می­‌شود. همینطور فاکتورهای فروش یا خرید صادره در سیستم خرید و فروش را می­‌توان مستقیما از طریق فرم‌های دریافت و پرداخت خزانه‌داری تسویه کرد. این ارتباط می­‌تواند چند به یک یا یک به چند نیز باشد، مثلا چند فاکتور را می‌­توانیم با یک چک تسویه کنیم یا بالعکس، چند چک را برای تسویه یک فاکتور به کار ببریم. هوشمندی­‌هایی نیز پیش­بینی شده، از جمله اینکه امکان نمایش هشدار براساس سررسیدها وجود دارد، به طوری که به محض ورود به سیستم، هشدار مربوط به چک‌های با سررسید روز نمایش داده می‌شود. هوشمندی­‌هایی در رابطه با چک برگشتی نیز در سیستم تعبیه شده به این شکل که هنگام صدور فاکتور برای خریداری که چک برگشتی دارد، پیام هشدار یا خطا نشان داده می‌شود. در ضمن سیستم مانده حساب‌ها را بررسی می‌­کند و اگر مانده بانک منفی باشد هشدار می‌­دهد.

سیستم خرید و فروش: اساسی­‌ترین سیستم در شرکت­‌های بازرگانی است. در منوی آن اطلاعات اولیه از جمله واحدهای اندازه­‌گیری، کالاها، مشتری­‌ها و واسطه‌های فروش تعریف می‌‌شوند. برای هر کالا می‌­توان تا هفت سطح گروه‌­بندی ایجاد کرد و هر کالا بسته به سایز، رنگ، کشور سازنده و… در گروه مورد نظر تعریف می­‌شود. به‌علاوه، برای هر کالا نام، کد، بارکد، روش قیمت­‌گذاری و واحدهای اندازه‌­گیری را می‌­توان تعیین کرد و در برخی صنایع، آیتم‌­هایی نظیر شماره قطعه، مشخصه و مدل نیز وجود دارد که براساس آنها می­توان گزارش­گیری کرد. همچنین تصویر کالا را می­‌توان بارگذاری و سپس در فاکتور فراخوانی کرد.

بحث دیگری که در شرکت­‌های بازرگانی و انبار اهمیت دارد، حداکثر و حداقل موجودی و نقطه سفارش است که اگر کالا به نقطه سفارش رسید، سیستم هشدار دهد و بصورت خودکار برگه سفارش خرید صادر شود.

علاوه بر این، امکانات دیگری بخصوص برای شرکت­‌های بازرگانی تعبیه شده است. یکی از آنها لیست قیمت­‌های فروش است که این لیست را می­توان به چند روش مختلف تعریف و برای هر کالا تا بیست قیمت ایجاد کرد. این بیست قیمت می‌­تواند برای مشتریان مختلف، متفاوت باشد. در واقع سیاست­‌های قیمت­‌گذاری در نرم‌افزار جامع مالی و اداری افرا دست کاربر را باز می‌گذارد تا برای انواع و اقسام حالت‌­ها، قیمت­‌های مدنظر خود را تعریف کند (قیمت­‌های ثابت، اول تا بیستم، درصدی از قیمت تمام شده، قیمت براساس هر مشتری یا کالا یا براساس آخرین قیمت فروخته شده). این مکانیزم‌­های پیشنهاد قیمت، با توجه به دسترس‌ی­های کاربران و سیاست­‌های آن مجموعه در خصوص قیمت و تخفیف مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مشتریان نیز می­توان طبقه­بندی­‌های مختلف ایجاد کرد. در واقع می­‌توان اطلاعات اولیه، اعتبار، شماره تماس، استان، شهر، منطقه و آدرس مشتریان را ثبت کرد. تعریف اعتبار برای هر مشتری باعث می­‌شود که در حین صدور فاکتور، سیستم سقف اعتبار مشتری را کنترل کند.

نرم افزار بازرگانی افراسیستم میهن قابلیت پشتیبانی از سناریوها و رویه‌های مختلف عملیاتی را دارد. انواع مختلفی از سناریوها بصورت پیش­فرض در این سیستم وجود دارد. برای مثال، ساده‌­ترین رویه کاری در سیستم بازرگانی این است که مستقیما فاکتور فروش صادر کنیم: “با صدور و ثبت فاکتور فروش، سند حسابداری مربوطه ایجاد می­‌شود، حواله انبار صادر می­‌گردد و خروج کالا از انبار به صورت مقداری و ریالی صورت می­پذیرد”. اما روش­های پیچیده­‌تری هم وجود دارد: برخی مجموعه­‌ها “ابتدا پیش­‌فاکتور صادر می‌کنند، سپس تمام یا بخشی از آن را به ­فاکتور تبدیل می­‌نمایند”. راه دیگر این است که: “ثبت سفارش انجام دهیم، سفارش­‌ها پالایش ­شوند، بخشی از آن‌ها به پیش فاکتور و بخشی از پیش‌فاکتورها به فاکتور تبدیل ­شوند”. سناریوی دیگر آن است که “بعد از ثبت سفارش و تبدیل آن به پیش­‌فاکتور، درخواست تحویل کالا یا مجوز خروج کالا از انبار صادر و تبدیل به حواله شده و این حواله نهایتا توسط فاکتور فروش فراخوانی شود”. سناریوهای دیگری نظیر فروش بارکدی و ثبت قراردادهای خرید و فروش نیز توسط سیستم جامع افرا سیستم میهن پشتیبانی می­‌شوند. برای هر یک از این سناریوها و رویه‌های کاری، گزارش­های آماده­ای وجود دارد که امکان مقایسه­ میزان سفارش، پیش فاکتور، درخواست تحویل کالا به مشتری، فاکتور فروش و حواله انبار را فراهم می­‌کند و کنترل اقلام باز مربوطه را نیز میسر می‌سازد.

سیستم خرید و فروش افرا سیستم میهن لینک مستقیم به سیستم‌­های خزانه­‌داری، حسابداری و انبار دارد. به طور مثال اگر فاکتور فروش را ثبت کنیم، برای آن سند حسابداری و حواله انبار صادر می­شود. در سیستم خزانه­‌داری می‌توانیم امور تسویه فاکتور را انجام دهیم و از طریق آن به فرم‌­های صندوق دسترسی مستقیم داشته باشیم. در سیستم خرید و فروش می­‌توانیم فرم حواله را مستقیما از داخل فاکتور فروش احضار ­کنیم. آیتم­‌هایی از قبیل صورتحساب مشتری، تنظیمات سیستم پورسانت و … را نیز می­‌توان از داخل فاکتور فراخوانی کرد. در این سیستم واسطه­‌های فروش را نیز می‌­توان تعریف و هنگام صدور فاکتور از آن‌ها استفاده کرد. با استفاده از محیط طراحی گزارشات می‌­توانیم گزارشات چاپی مختلف را با فرمت و سلیقه مورد نظرمان طراحی کرده و مورد استفاده قرار دهیم. ضمن اینکه صدها گزارش آماده که طی سال‌ها تجربه و بر اساس نیازهای واقعی کاربران تهیه شده‌اند، به طور پیش‌فرض درون سیستم قرار دارند و می­توانند به همان صورت و یا پس از اعمال تغییرات جزئی مورد نظر کاربر، مورد استفاده قرار گیرند.

در منوی انبار از سیستم جامع مالی و اداری افرا، پس از تعریف اطلاعات پایه از قبیل انبار، قفسه و کالا می‌توانیم با توجه به دسترسی­‌های تعیین‌شده توسط مدیر سیستم، از دو گروه عملیات مقداری و ریالی استفاده کنیم. فرم‌­های متعدد و متنوعی از قبیل رسید و حواله انبار، درخواست کالا، سفارش خرید، ورود و خروج کالا، انتقال بین انبارها، رسید محصول و … امکان انجام این عملیات را برای کاربران سیستم انبار تدبیر فراهم می‌­کنند. در مجموعه­‌های تولیدی می­‌توانیم برای محصولات خود فرمول ساخت تعریف کرده و بر مبنای آن، رسید محصول صادر کنیم و قیمت تمام شده کالاهای ساخته شده را بدست آوریم. در این سیستم فرم­‌ها و امکانات لازم برای انبارگردانی نیز وجود دارد که امکان ایجاد تگ و شمارش کالا در مراحل سه‌گانه و تهیه گزارش‌­­های مغایرت انبار و گزارش­های مقایسه­ای متنوع را فراهم می‌کند.

به طور کلی با بهره‌گیری از این چهار زیرسیستم از مجموعه نرم‌افزارهای جامع مالی و اداری افرا سیستم میهن می­توانیم کلیه فعالیت‌های یک شرکت بازرگانی را از صفر تا صد کنترل و مدیریت کنیم و در لحظه به همه گزارش‌های حساس و مدیریتی دسترسی داشته باشیم. همچنین امکان تهیه گزارش­‌های متنوع برای سازمان­‌های مختلف از قبیل سازمان تامین اجتماعی، اداره دارایی و دیوان محاسبات را نیز داریم. نوشتن دفاتر قانونی، تهیه صورت­‌های مالی اعم از: گزارش سود و زیان و ترازنامه و تهیه گزارشات فروش فصلی را نیز می­‌توانیم به ‌راحتی و با سهولت تمام انجام دهیم.

شرکت های بازرگانی در هر اندازه و حجم فعالیت دارای اصول کاری پر اهمیتی می باشند که شامل موارد ذیل می باشد:

مدیریت فرایند خرید های داخلی
مدیریت فرایند خرید های خارجی
مدیریت موجودی کالا در انبار های شرکت
مدیریت و کنترل سفارش های دریافتی از مشتریان
کنترل سفارش های تائید شده و مدیریت زمان بندی تحویل آنها به مشتریان
نظارت دقیق بر فرایند اعتبار سنجی و کنترل مانده حساب مشتریان
نظارت بر نحوه تسویه حساب مشتریان بر اساس اعتبار باقیمانده
پیگیری وصول مطالبات بر اساس نحوه تسویه فاکتورهای صادر شده و راس گیری آنها

راهکار افرا سیستم میهن برای صنایع بازرگانی:

کنترل موجودی ها ، محاسبه دقیق قیمت تمام شده کالای فروش رفته و نیز مدیریت دریافت و پرداخت به مشتریان و تامین کنندگان در شرکت های بازرگانی مهترین دستاورد نرم افزارهای افرا سیستم میهن محسوب می شود .
این راهکار کلیه مراحل کار اعم از برآورد حجم کسب و کار ، مراحل بازاریابی و فروش ، مدیریت خرید و انبارداری و زنجیره تأمین را تحت پوشش قرار میدهد ، ضمن آنکه سیستمهای فوق با سیستمهای مالی بصورت کاملاٌ پکپارچه در تعامل و ارتباط میباشد.
کنترل سقف اعتبار مشتریان و همچنین تصمیم گیری در لحظه جهت ارائه محصول به مشتری بر اساس کلیه چکهای دریافتی ، چکهای وصول شده و همچنین چکهای برگشتی .
محاسبه پوسانت بازاریاب به ازای هر فاکتور و همچنین اخذ گزارشات پورسانت به ازای بازاریاب و خریدار.
ارائه تابلو چک همزمان با ورود به سیستم به منظور مدیریت وجوه نقد بانک و صندوق و همچنین بررسی وضعیت سررسید اسناد پرداختی و دریافتی

گزارشات مدیریتی همانند میزان سفارشات به تفکیک مشتری ، میزان فروش و برگشت از فروش به ازای مشتری و همچنین گزارشات مقایسه ایی فروش ، راس گیری فاکتور ها از ویژگی های این محصول می باشد.

بسته مالی و حسابداری ویژه پیمانکاری

سیستم نرم افزاری پیمانکاری افرا مخصوص شرکت هایی می باشد که در پروزه های پیمانکاری بصورت پیمانکاری خرد یا پیمانکاری میانی فعالیت دارند.
ثبت و نگهداری اطلاعات مالی پروژه های متعلق و هزینه های هر پروژه بصورت نوع هزینه و دسته بندی هزینه ،ثبت و نگهداری اطلاعات قرارداد ها ،صورت و ضعف ها و فاکتور های ارائه شده از دغدغه های این شرکت ها می باشد

سیستم افرا با امکان ثبت و نگهداری اطلاعات پروژه های تخلف ، قرارداد ها و صورت وضعیت های پیمانکاری و ارائه گزارشات پیشرفت کار و هزینه های پروژه ها ،می تواند دغدغه این دسته از شرکت ها را تامین نماید.

بسته پیمانکاری افرا شامل حسابداری،پیمان و فروش خدمات ،دریافت و پرداخت و حقوق دستمزد می باشد.

سیستم حسابداری افرا با دارا بودن ۷ سطح حسابداری می تواند اطلاعات مالی را علاوه بر هر پروژه ،در هر قررداد ،صورت وضعیت نگهداری و گزارش کند.

سیستم پیمان و فروش خدمات این سیستم می تواند با ثبت اطلاعات کارفرمایان و پیمانکاران خرد،امکان ثبت قرارداد ها و کنترل قرارداد ها ،امکان ثبت توافق نامه های کار فرمایان وثبت صورت حساب کار فرما،ثبت ونگهداری صورت وضعیت ها و پرداخت های مربوط به آن و گزارشات پیشرفت کار و هزینه های هر قرارداد را نمایش دهد.

سیستم دریافت پرداخت افرا می تواند با ثبت ونگهداری اسناد تجاری و تضمینی امکان گزارش و کنترل آن ها را فراهم کند.

سیستم حقوق و دستمزدنیز می تواند هم برای شرکت هایی که در پروژه های نیروی انسانی متغییر دارند و هم پرسنل شرکت مرکزی،محاسبات حقوق و ثبت هزینه های حقوق مربوط به هر قرارداد و پروژه را انجام و نگهداری کند.

سایر سیستم ها شامل تدارکات و انبار می تواند بصورت اختیاری توسط مشتریان خریداری گردد.

نرم افزار مالی فروشگاهی پیشرفته افرا سیستم میهن

اگر برای کسب و کار فروشگاهی خود نیاز به گزارشات پیشرفته تر دارید نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته افرا مناسب کار شماست.
اگر فروشگاه دارید، نیاز شما به نرم‌افزار حسابداری متفاوت با کسی است که مثلاً شرکت یا تولیدی اداره می‌کند. برای کسب‌و‌کار فروشگاهی شما نسخه‌ای ویژه از بسته نرم افزاری فروشگاهی طراحی کرده‌ایم.

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پیشرفته نسخه‌ای است بر محور خرید و فروش کالا، انبار و صندوق.

نگاهی ویژه به ساختار معرفی کالا و انبار، نحوه صدور انواع فاکتور و ثبت هزینه و درآمدهای فروشگاهی را با این نسخه تجربه خواهید کرد.

با امکان مدیریت کالا و انبار، می‌توان برای هر کالا کد و بارکدهای مختلف معرفی کرد و هنگام جست‌و‌جو در انبارگردانی یا صدور فاکتور به راحتی از نام کالا، بارکد یا شماره سریال کالا به صورت اتوماتیک و بسیارسریع استفاده کرد.

با بسته نرم افزاری فروشگاهی افرا سیستم با امکان امور مالی، بدون داشتن دانش حسابداری، می‌توانید انواع اسناد عمومی حسابداری اعم از ثبت هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به فروشگاه، انتقال و جابه‌جایی پول بین صندوق‌ها و بانک، دریافت و پرداخت وجوه نقدی و استفاده از کارت‌خوان و… را به راحتی ثبت کنید.

این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا گزارش‌های دقیق و لحظه به لحظه از کالاها، اشخاص، چک و اسناد ثبت شده را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید.

 

امکانات: تعریف کالا در دو سطح تعریف اشخاص تعریف حساب های بانکی تعریف چک های دریافتی و پرداختی صدور فاکتور خرید و فروش و مرجوعی ها امکان استفاده از دستگاه بارکدخوان امکان تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها ثبت هزینه و درآمد سایر امکانات پیشرفته بسته فروشگاهی افرا: ثبت عملیات به صورت نقد، چک، کارت خوان، نسیه انواع گزارشات اشخاص انواع گزارشات انبار(کاردکس کالا به صورت تعدادی) انواع گزارشات چک ها انواع گزارشات بانک ها امکان گزارشگیری از فاکتورها به صورت ستونی امکان گزارشگیری از اسناد امکان گزارشگیری از دفتر روزنامه گزارش صورت سود و زیان تعریف اشخاص تعریف حساب های بانکی چک های دریافتی و پرداختی صدور فاکتور خرید فروش و مرجوعی ها استفاده از دستگاه بارکدخوان تهیه پرینت فاکتور به صورت فیش پرینت ثبت سند اتوماتیک برای فاکتورها ثبت هزینه و درآمد ثبت عملیات مالی به صورت نقد، چک کارت خوان نسیه انواع گزارشات اشخاص انبار(کاردکس کالا به صورت تعدادی گزارش چک ها گزارش بانک ها گزارشگیری از فاکتور ها (به صورت ستونی) گزارش اسناد و دفترروزنامه گزارش سود و زیان امکان تعریف کالا در سه سطح امکان صدور پیش فاکتور امانی و ضایعات امکان ثبت سفارش‌های خرید امکان ثبت تمامی امور بانکی اعلام اتوماتیک سررسید چک‌ها امکان تهیه گزارش‌های آماری امکان گزارش‌گیری از فاکتور به شکل فاکتور امکان گزارش اسناد به صورت ستونی امکان گزارش از دفاتر کل، معین، تفضیلی امکان گزارش سود ناویژه هر کالا در بازه‌های زمانی مختلف امکان گزارش سود ناویژه هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه‌های زمانی مختلف عملیات چند انباره امکان ثبت چک های امانی مکان ثبت عملکرد و کنترل کامل واسطه ها سطح دسترسی برای کاربران امکان ثبت سند حسابداری (غیر اتوماتیک) به صورت جزئی امکان نمایش معین اشخاص با ریز کالاها و چک ها امکان اعمال فاکتورهای نسیه اعلام سررسید اتوماتیک مهلت تسویه فاکتورها امکان ثبت هزینه در فاکتور امکان اتصال به ترازوهای دیجیتال امکان اتصال به دستگاه های نمایشگر مشتری امکان چاپ بارکد جهت کالاها امکان تهیه گزارشات تراز آزمایشی ۲و ۴ستونی گزارش عملکرد دوره ای از انبار فروش فوری تیپ قیمت دسته بندی مشتری ها خروجی با پسوندهای مختلف پرداخت به و دریافت از امکان پرینت چک ها امکان محاسبه راس چک ها به دو صورت ریالی و زمانی اطلاعات نموداری جهت ارزیابی سیستم و فروش گزارشات پیشرفته گزارش گردش کالای طی دوره گزارش کاردکس ریالی و تعدادی گزارش مرور حسابها

بسته نرم افزار ویژه (سفارشی شده)

نرم افزار مالی، اداری، تجاری، فروشگاهی “ویژه” سفارشی سازی مخصوص شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط مشتمل بر سیستم‌های حسابداری مالی، خرید و فروش، انبارداری، اموال و دارایی‌های ثابت، خزانه‌داری، چک و بانک و حقوق و دستمزد طراحی و تولید شده است. نرم افزار فوق در سطوح مختلف قابل ارائه بوده و به دلیل محاسبات دقیق، تهیه گزارشات مدیریتی متنوع و همچنین قیمت مناسب یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم افزارهای موجود در بازار رقابتی خود می‌باشد.

سفارشی سازی
در این بسته با توجه به نیاز مشتری گروه افرا سیستم میهن در چند مرحله برنامه ریزی می کنید:

مصاحبه و پرس و پاسخ فنی و تخصصی از سوی کارشناسان افرا سیستم میهن

دریافت و تحلیل و کارشناسی جز به جز نیازها و خواسته های مشتری

برنامه ریزی و بررسی مسائل فنی و تخصصی برای تولید نرم افزار ویژه

توافق نهای فنی و کارشناسی با مشتری

شروع عملیات کد نویسی و برنامه نویسی از سوی افرا سیستم میهن

طراحی گرافیکی و ظاهر نرم افزار

آماده سازی و خروجی نهایی نرم افزار و تست های فنی و امنیتی ویژه

تایید نهایی نرم افزار از سوی افرا سیستم میهن و تحویل به مشتری

پشتیبانی و آموزش تخصصی و دقیق به مشتری

نرم افزار ویژه در کجا استفاده می شود؟

پروژه های دوره ایی ویژه

نمایشگاه ها، کنفرانس ها، سمینار ها

نمایشگاه های تخصصی دولتی و نیمه دولتی

شرکتهای چند وجهی و هلدینگ

نیازهای شناسایی شده خاص مجموعه های خاص

احساس نیاز ویژه شرکتها و بازرگانان بزرگ و عظیم به فرایندی خاص و مهم

فروشگاه های بین المللی و ویژه

فروشگاه های زنجیره ایی داخل ایران

این نوع از بسته‌های افرا سیستم میهن کاملا منحصر به مشتری طراحی و ارائه می‌گردد. و تمامی نیازهای مدیریت کلیه منابع مشتری را بر بستر یک نرم‌افزار خاص و منحصر به فرد تامین می‌نماید.

این بسته برای مدیریت تمامی منابع مالی، اداری و شرایط خاص سیستماتیک کردن پروژه یا محور ثابت و دارای برنامه بلندمدت است.

چرا باید برای کسب و کارمان از نرم افزار حسابداری استفاده کنیم؟

استفاده از یک نرم افزار حسابداری می‌توانند ساعت‌های زیادی از وقت ما در مقایسه با سیستم‌های دستی حسابداری و حتی در مقایسه با حسابداری که از اکسل و صفحات گسترده استفاده می‌نمایند را ذخیره نماید. این امر بدین دلیل است که نرم افزارهای حسابداری ورودی‌های زائد و فاقد مطلوبیت لازم را کاهش داده و یا اینکه محدود می‌نمایند. مثلا وارد کردن مشخصات مشتری مانند آدرس در هنگام صدور فاکتور یا حتی صورتحساب، که در سیستم‌های دستی مقداری از زمان صرف وارد کردن این مشخصات تکراری هنگام صدور فاکتور می‌شود و حال اینکه در برنامه‌های حسابداری این اطلاعات نیاز به وارد نمودن در هر مورد ندارد. اکثر نرم‌افزارهای مالی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای کاربری ساده باشند به نحوی که نرم افزارهای حسابداری مخصوص به سیستم‌های مالی کوچک به گونه‌ای طراحی می‌شوند که یک کاربر که هیچ‌گونه آشنایی با سیستم‌های مالی ندارد و حتی اینکه به اندازه کافی دانش حسابداری نداشته باشد بتواند از آن استفاده کنند.

چرا ما سیستم حسابداری افرا را پیشنهاد میدهیم؟

سیستم حسابداری افرا دارای قابلیت هایی میباشد که در ادامه به ان میپردازیم

سیستم حسدابداری افرا قابلیت multi Task است یعنی همزمان شما میتوانید چند کار را انجام دهید (گزارش گیر

گرافیک زیبا با رابط کاربری اسان و ساده و در عین حال پیشرفته ,

شما میتوانید گزارشهای خود را طراحی کنید یا از گزارشهای اماده سیستم افرا استفاده کنید

ما نیاز شما را به تیم پشتیبانی به حداقل رسانده ایم و در مشکلات شما را یاری میکنیم

حسابداری افرا به شما این امکان را میدهد در هر پنجره ای که هستید از بخش مربوطه گزارش تهیه کنید

امکاناتی هم چون انتشار اطلاعات ,دریافت و ارسال اطلاعات با فرمت های Text وExcel و امکاناتی دیگر که نرم افزار افرا در اختیار شما قرار می‌دهد.

امکانات نرم افزار حسابداری افرا

معرفی دوره های مالی
امکان ایجاد شرح های استاندارد

معرفی حسابهای معین: ایجاد حساب جدید وارتباط حساب با هفت سطح.

تنظیم ستون های جدول برای نمایش

قابلیت کپی و تکثیر اطلاعات

امکان محدود کردن لیست به انتخاب

امکان گرفتن گردش حساب در حسابهای: گروه ,کل و معین.

امکان تعین تعداد ارقام کدینگ: گروه ,کل,معین و سطح تفصیلی.

امکان گزارش گیری از کدینگ ها به شکل های ساده و فوری.

قابلیت جستجو بر اساس کد و عنوان حسابها: این امکان در تمامی صفحات میباشد.

امکان تعین ویژگی ارزی و ویژگی تعدادی برای حسابهای معین

امکان تعریف حسابهای تفصیل: اشخاص ,شرکت ها ,مراکز هزینه,پروژه ها ,حسابهای جاری,کالا,گروه کالا و…

امکان شماره گذاری بر اساس تاریخ

امکان معرفی گروه اسناد حسابداری

قابلیت نمایش اسناده برسی نشده و برسی شده

امکان عملیات برسی اسناد و بازگشت از برسی اسناد

قابلیت صدور اسناد پایان سال حسابهای موقت: سود و زیانی. و صدور سند اختتامیه و افتتاحیه به صورت سیستمی

امکان ارسال و دریافت کدینگ

امکان ارسال و دریافت فایل از حافظه موقت

امکان مرور حسابها: گردش کلی,گردش ریز,مانده ارزی ,گزارش گیری

امکان گرفتن گردش کلی: تراز گروه,تراز کل,تراز معین,تراز تفصیلی و کلیه سطوح

امکان گرفتن ریز گردش: ریز گروه ,ریزکل,ریز معین ,ریز تفصیلی و تمامی سطوح